piątek, 26 listopada 2010

Podaj dalej


Wreszcie udało mi się kompletować przesyłeczki w ramach mojego "Podaj dalej" i w końcu wysyłać. Dwie z nich już dotarły na miejsce. Mam nadzieję, że uda mi się wywiązać ze wszelkich zobowiązań do końca miesiąca, bo w grudniu zabieram się za dom. Ale mam jeszcze jedno miejsce , a dla przypomnienia zasady są takie:
1) osoba, która w komentarzu zgłosi chęć udziału w zabawie, otrzyma ode mnie własnoręcznie uczyniony upominek, który zobowiązuję się wysłać w ciągu 365 dni;
2) Osoba ta ma obowiązek ogłosić PODAJ DALEJ u siebie.
3) Osoba może się bawić w PODAJ DALEJ tylko 3 razy.
ZAPRASZAM BARDZO SERDECZNIE!
Zatem mogę jeszcze tylko raz przyłączyć do Podaj dalej u kogoś.
A teraz prezentacja tego co wysłałam do Kasi - naszej blogowej Artnovy. Przesyłka dotarła na miejsce.Zrobiłam pudełko, serducho i taki kieszonkowy kalendarz...mam nadzieję ,że teraz rzeczy cieszą nową właścicielkę, a raczej właścicieli :-)).

6 komentarzy:

  1. Cudne prezenciki przygotowałaś :) Na pewno się spodobają nowym właścicielom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edi, doszłasz już do takiej wprawy, że co pokażesz, to jest przepiękne.
    Tutaj wszystko mi się podoba! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cuda cudeńka! Mam szczeście być ich posiadaczką- teoretyczną co prawda, bo synek nie chce oddać serduszka;)) a córcia nie zamierza rozstać się z kalendarzykiem;)) Dobrze,że mężuś nie zainteresował się pudełkiem;)) Edytko sprawiłaś mi ogromną radość tymi cudeńkami. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Edi to jest piękne, Ty jesteś niesamowita, masz super gust i wyczucie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prezenty, nie dziwię się, że obdarowane są tak zachwycone:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń