sobota, 22 stycznia 2011

Książkowe gadanie

Uwielbiam czytać i w zasadzie mogę nie spać albo spać krótko, ale bez książki nie zasnę. I powiem szczerze, że zamiast kiecki czy bluzeczki wolę kupić książkę...i faktycznie sporo wydaję na nie, bo ciągle coś bardzo interesującego jest w zasięgu wzroku, słuchu...itd. Obok księgarni nigdy nie przechodzę obojętnie, a od kiedy poczytuję Wasze blogi książkowe, pół księgarni bym wykupiła. Cóż, od czasu do czasu podzielę się z Wami spostrzeżeniami dotyczącymi przeczytanych przeze mnie pozycji.
O książce "Nikt nie widział, nikt nie słyszał..." Małgorzaty Wardy przeczytałam gdzieś recenzję, że porusza problem zaginionych dzieci i zasadzie dlatego ją kupiłam. Poznajemy historie Leny i Agnieszki, historie niezwykle zaskakujące. Losy dziewczyn wydają się być ze sobą powiązane właśnie przez zaginione wiele lat temu dziecko,ale zakończenie...nic więcej nie dodam. Świetnie napisana książka i zachęcam do przeczytania.

Zdjęcie ściągnęłam ze zwierciadło.pl.

Przeczytałam też pierwszą część "Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy" Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk. Będąc w księgarni jakoś nigdy się tą książką nie zainteresowałam, nie miałam ochoty jej przejrzeć i to był błąd, bo autorka pisze rewelacyjnie, pisze tak, że ciągle chce się więcej i więcej...Chyba tylko "Cień wiatru" Zafona tak mnie wciągnął, że czytałam całą noc...."Cukiernia..." wprowadza nas w świat Gutowa, rodzin z nim związanych. Podoba mi się formuła książki, gdzie przeplatają się losy współczesnych bohaterów i ich przodków...itd.itd. Mam już drugą część i się cieszę ogromnie. Obie dostałam od męża! POLECAM bardzo gorąco, jest niesamowita!

Zdjęcie skopiowane z Księgarni Matras

6 komentarzy:

  1. o "Cukierni..." czytałam już kilka recenzji i chyba nie zostaje nic innego tylko w końcu sięgnąć po lekturę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie...wygląda na to że znowu trzeba się wybrać do księgarni :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety ostatnimi czasy przeczytałam naprawdę mało:-(
    Niestety jestem z tych, którzy zasypiają w ciągu minuty i o wieczornym czytaniu nie ma mowy. Ale jak jest coś fajnego to zawsze przeczytam, nawet podczas gotowania obiadu:-)
    Dziękuję za polecenie książek, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię czytać choć mam tak mało czasu na to...ale staram się//"Cukiernię "przeczytałam jednym tchem -super książka ,muszę kupić drugi tom...teraz czytam "Oliwkową farmę"Carol Drinkwater..fajnie się czyta..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie "Nikt nie widział, nikt nie słyszał" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie jestem w trakcie "połykania" "Cukierni pod Amorem" :)polecam również:))))
    pozdrawiam:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń