sobota, 2 kwietnia 2011

Cudeńka dla Edi

Tak, poznałyśmy się przy okazji super wymianki u Basi. W ramach tamtej zabawy, ja wysyłałam niespodziankę do Tukary. Oczywiście, Tukara nie byłaby sobą, gdyby dla mnie nie przygotowała niespodzianki...choć nie musiała. Przepiękny upominek kiedyś już prezentowałam. Teraz sprawiłyśmy sobie prywatną wymiankę wielkanocną. Paczucha od przyleciała kilka dni temu, a ponieważ nie mogłam się doczekać,pojechałam osobiście na pocztę, żeby ją wyrwać ;-)).Zostałam bardzo hojnie obdarowana i jak się dostaje taką bogatą pakę, to nawet ciężko to obfocić...bo każdy coś łapie i nie chce oddać. Biegałam z paczką to tu to tam...Przede wszystkim cudowna tunezyjska ceramika: kubeczek, miseczka oraz talerz do powieszenia!!! Oczywiście, chałwa, która rozpływa się w ustach...maniam ...z pistacjami.




Kreacja dla mojej Kasi. Przy okazji pokażę moją panienkę jak cudnie się prezentuje;-)):

Dostałam całą moc przydasi...!!! To ja jestem szczęściarą i to do kwadratu:


I dwa piękne szmaciane dromadery. Na razie moja córka została pozbawiona zabawki, bo ja mam jedną, Mateusz drugą;-)


Ale muszę Wam powiedzieć,że to nie wszystko,bo żeby wszystko pokazać...musiałam bym tu umieścić dużo zdjęć. TuKaro Kochana dziękuję Ci , dziękuję Ci,całuję ,ściskam...Buziole ogromne.

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe skarby, aż trudno je ogarnąć :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię kręcę!!! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty szczęściaro! Fajnie jest dostać takie prezenciory. Ja ostatnio wygrałam candy, więc też nie narzekam i rozumiem Twoją euforię :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale mnie nie dziwi twoja radość..bo prezenty cudne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności! Gratuluję Edi i cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie ,ze moglam sprawic przyjemnosc,,,,;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ogromne, przecudnej urody prezenty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prezenty; wielkanocny zajączek spisał się na medal!!!
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prezenty !!!
    i .....
    PROŚBA
    Zagłosuj na pracę Arkadii /Alicja Mierzejewska/-konkurs jest międzynarodowy , a przecież musimy popierać swoje ! http://www.urbanbeautiful.com/en/design-gallery/?page=3 KLIKNIJ LOVE można 1xdziennie

    OdpowiedzUsuń
  10. oh!jesteś szczęściarą..co tu dużo mówić.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super prezenty, pozazdrościć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowe prezenty Szczęściaro:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś cudną niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń