wtorek, 12 czerwca 2012

Uscrapowane po raz trzeci....

Ach...coś mi się w tym Bloggerze poprzestawiało! Cóż, trudno się mówi. Czas szybko leci. W minioną sobotę odbyło się kolejne spotkanie Uscrapowanych Szczecin. Jak zwykle było bardzo pracowicie i sympatycznie. Tym razem gospodarzem spotkania była Ala, która próbowała nauczyć nas trudnej sztuki origami. Były różyczki, kokarda , zakładka i nieco się nagimnastykowałyśmy:-)). Kolejne zdjęcie to dziewczyny przy pracy. Od lewej: Żaneta, Monika,Ala,Aga. Pomarańczka to ja... Nasze pracki:-)) Kartka, w której się zakochałam:-)).A kogo ona...proszę się wybrać po naszych blogach:-)) i zobaczycie. Cudna prawda? Moja kartelucha z origami z papierami z ILS: Dziękuję za spotkanie! Why...why...to wszystko mi się przestawia? nic nie mogę z tym zrobić!!!

3 komentarze:

  1. no i jednak widać, że jem ciastko! :)
    Była super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga a gdzie tam widac ?! dziubek tylko zrobiłas ;)
    A karteczka ....moja ! i tez Cię koffam Edzia :)))*

    OdpowiedzUsuń