wtorek, 11 maja 2010

3w1







Nie umiem się za bardzo rozpisywać...tak mam od zawsze, ale tym razem mój post będzie trochę dłuższy. Jak tytuł wskazuje, będzie traktował o trzech sprawach. Pierwsza....swego czasu kupiłam na Allegro cebulki i kłącza. Nawet sporo ich kupiłam, bo teraz nijak nie mam czasu ani możliwości na odwiedzanie sklepów, tym bardziej,że od niedawna mieszkamy na obrzeżach miasta. Cebulki przyszły...hmm..zapleśniałe po części, nic z tego nie wyszło. Usiądź i płacz po prostu!!! Kupiłam także wtedy cebulkę amarylis i ona jedna się pięknie rozwinęła. Śliczny kwiat zdobi mój parapet.
Druga rzecz zapisałam się do Skrapujących Polek i podjęłam się pierwszego słoikowego wyzwania Altered-art i słoiczek tutaj Wam prezentuję.
A trzecia...to stare ,ale wykończone zakładki do książek.

5 komentarzy:

  1. PIERWSZE zdjęcie-zakładki bardzo ładne szczególnie ta z niebieskim kwiatkiem:)
    DRUGIE- amarylis śliczny-też mam kilka,
    TRZECIE-prześliczny ten słoiczek:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie!!! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoik jest naprawdę śliczny !!!
    Z radością czekam na Twoje uczestnictwo w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakładki prześliczne. Słoiczek też uroczy. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń