poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Szufladowa retro wymianka i kartka dla Julki



Na pierwszy ogień kartki z Szufladowej wymianki retro. Wymieniałam się z Aleksandrą. Jej piękna retro karteczka - to pierwsza tutaj prezentowana z całą masą super przydasi, serwetkami i wyśmienitą herbatką. Dziękuję Ci Kochana!!! raz jeszcze. Kolejna kartka- to wysłana przeze mnie do Aleksandry. Natomiast ostatnią kartkę z drewnianym zadecoupagownym serduchem zrobiłam dla Julki. Trochę mi zeszło, ale w końcu ją skończyłam i wysłałam.

5 komentarzy:

  1. Ależ proszę bardzo Kochana i dziękuję za wspólną zabawę :) Twoja karteczka stoi w sypialni i cieszy moje oczy :)
    A ta karteczka z serduchem to miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są Wasze kartki. Ta dla julki też piękna. Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Donoszę, że karteczkaimieninowa dziś do mnie doszła:) Barrrdzo się wzruszyłam. Nigdy niedostałam aż takich sliczności!Zakładka wspaniała!

    dziekuję bardzo! niedługo bedzie obfotografowana i na pewno pojawi się na moim blogu z linkiem do Twojego:)

    pozdrawiam serdecznie
    z uściskami wdzięczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Montgomerry, cieszę się i dziękuję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń