wtorek, 1 lutego 2011

Chwalę się, chwalę...

Przede wszystkim dostałam od Hafiji taki stosik serwetek za free! Nie wiem jak mam Ci dziękować, bo jest za co. Kochana z Ciebie babeczka! Ściskam Cię i dziękuję raz jeszcze...na pewno się zrewanżuję.


Doleciał do mnie diabełek wygrany u Ani. Czarna Kitty to małe dzieło sztuki. Jest piękna...chciałam napisać anielska...haha..ale jest zrobiona perfekcyjnie. Nie oddam jej nikomu ;0. Aniu, napisłam maila do Ciebie, mam nadzieję,że dotarł? A czekolada, która przyleciała z Kitty...oszołamiająco dobra, napisz mi,gdzie mogę ją kupić!!! Dziękuję bardzo, bardzo Kochana!




Prace Ewy podziwiam od pewnego czasu, a już ostatnie decoupagowe kolczyki...cudo! Po prostu cudo! Ewa zaproponowała mi,że wyśle mi serwetkę, a co dostałam...nie jedną serwetkę, tylko kilka przepięknych i do tego super szydełkowe kolczyki, które właśnie noszę! Ewo, całuję cię,ściskam i jeszcze raz bardzo dziękuję.

Dostałam również wyróżnienie odKlarysy i Anuli. Dziewczyny, naprawdę serdecznie dziękuję i buziole posyłam. Wyróżnienie przekazuję wszystkim odwiedzającym, a przede wszystkim tym, którzy znajdują chwilę i ślad po sobie tutaj zostawiają,bo to najpiękniejsze wyróżnienie dla mnie.

8 komentarzy:

  1. piękne prezenty:))gratuluję wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie małe, a ile radości przynosi ;)

    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, a z serwetek pewnie niedługo jakieś cudeńka w Twoich łapkach powstaną. Już się doczekać nie mogę;)) Gratuluję wyróżnienia. W pełni zasłużone. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia i tych innych pięknych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz z czego się cieszyć dziewczyno:)) Ogromne gratulacje, prezenty są super!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że paczka dotarła i się podoba :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżnienia gratuluję z całego serca!!! A prezenty cudne :))) Tylko czekać, aż coś z serwetek wyczarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślałam, że to ja jestem szczęściara, ale kochana położyłaś mnie na łopatki. Na wyróżnienia w 100% zasługujesz, a te prezenciki... ach tylko pozazdrościć. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń