piątek, 27 kwietnia 2012

Na słodko

Kolejne wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego to kartka majowa. Dla mnie maj to miesiąc zakochanych, miesiąc miłości, generalnie - bardzo radosny miesiąc. I w zasadzie tak podeszłam do tematu i chyba sprostałam wytycznym. Wykorzystałam papier ILS i Lemonade, stempelki, oczywiście, bo uczę się kolorować tuszami. Wykorzystałam również digi-stempel Asi. Dziękuję! Jest super! I dziękuję Tobie Olu, bo za Twoją przyczyną tam dotarłam:-)). I na obu dzisiejszych kartkach użyłam elementów z freebies Karoli i Kingi stąd i również wielkie ukłony:
A druga karteczka (mega wesolutka:-)) )! Jeszcze Wam się nie pochwaliłam, ale wygrałam bon w Digi Scrap i bardzo się cieszę, bo stempelki mają rewelacyjne. Ale na sztalugowej karteczce z okazji narodzin syncia wykorzystałam gratulacyjny freebies Karoliny . Świetny! Pewnie jeszcze nie raz go wykorzystam! Stokrotne dzięki! Na karteczce jest również piękne ubranko od Tukary, ja dodałam tylko muchę (Buziaki wielkie!!!)..., papierki są z Pepco:

3 komentarze:

  1. Majowa "milosc" jest piekna.Ubranko znalazlosuper miejsce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :)
    Cieszę się, że stempelek się przyda i pięknie go wykorzystałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Majowa kartka jest bardzo fajna :) w imieniu Kwiatu dziękuję za udział w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń