niedziela, 14 października 2012

Wyzwaniowo i nie tylko

Wszystkim nauczycielom, nauczycielkom, w ich dniu, wszystkiego dobrego! Kartkę na tę okoliczność zrobiłam jedną:-), miała być inna forma, ale tak mnie zauroczyły świetne karteczki Moni, że zrobiłam podobną, ale skromniejszą wersję. A na niej digi stempelek made by Puchilinka:
Zrobiłam dwie prace na wyzwania Kreatywnego Pola ,pierwsza na wyzwanie #23 "Owocowe wspomnienie lata" powstała karafka. Wymaga jeszcze lakierowania i myślę,że trochę pracy, ale jest:
A drugie wyzwanie to # 24 - wyzwanie z Selenneą i ze słoneczną paletą barw. Kartek nigdy nie za dużo, więc jest zrobiona kolejna na owo wyzwanie:
A tutaj notes zrobiony na wyzwanie UHK pt.:" Deszcz", ale się zgapiłam, bo należało zamieścić fotkę do 12 października:

5 komentarzy:

  1. Piękne prace, obrodziły! A ten notes skradł moje serce! Tlo z książki jest fenomenlane i cudny stempelek na nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś pracusiem- cudne prace! Kartka w czerwieniach boska!!! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne a ta czerwona jakiej ona wymaga precyzji!!! wiem bo składałam sama taką kartkę dlatego chylę czoła!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :)
    Miło mi, że mogłam Cię zainspirować :D

    OdpowiedzUsuń