czwartek, 22 listopada 2012

Wyróżnienia

Szczerze dziękuję za wszelkie wyróżnienia! Chwalę się zatem i odpowiadam na pytania, ja nominuję Was wszystkich tutajzaglądaczy, bo tak naprawdę nie jestem w stanie wybierać. Od Chanya13 dostałam:
i kolejne od Ishin to:
A pytania: 1. Jakie jest Twoje najcudowniejsze wspomnienie z dzieciństwa? hmm...las,bliskość lasu 2. Jaką potrawę ugotowałaś pierwszy raz w życiu? sama...mielone 3. Wolisz rajstopy czy pończochy? rajstopy 4. Twój pierwszy pocałunek, ile miałaś wtedy lat? 11 lat 5. Książka, o której po przeczytaniu nie mogłaś przestać myśleć przez kilka miesięcy? "Cień wiatru" Zafona 6. Czy z chęcią wróciłabyś do mody sprzed ponad 100 lat- kapelusze, koronki, zwiewne suknie? osobiście, nie...owszem, pięknie się panie prezentują na fotkach, ale ja lubię raczej wygodny styl,bez zbędnych ograniczeń 7. Czy posiadasz jakąś fobię i czy ciężko Ci się z nią żyje? nie mam 8. Jaki jest Twój ulubiony deser? lodowy z bitą śmietaną i owocami & jabłecznik na gorąco z lodami 9. Największa przygoda Twojego życia (według Ciebie)? myślę,że jeszcze wszystko przede mną:-) 10. Czy lubisz samą siebie, akceptujesz swój wygląd itp.? pewnie, nie mam wyjścia:-) 11.Gdybyś mogła wybierać, Twój ślub byłby huczny- tradycyjny, czy cichy- romantyczny? Już był...bardzo huczny:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz