czwartek, 3 stycznia 2013

Dzień dobry

Witam Was w nowym roku, chyba nie będę nadrabiała zaległości, bo nie dam rady. Doba za krótka. Pokażę bieżące rzeczy. Zapraszam Was do zabawy w Scrap-Ścinkach. Dzień Babci, Dzień Dziadka już niebawem, więc pora zakasać rękawy i wziąć udział w naszej zabawie. A ja wykonałam czekoladownik dla babci:
A dla CraftyMoly wykonałam zakładkę do książki. Wykorzystałam naprawdę resztki resztek papierów, ale jak sami widzicie, ja uwielbiam ścinki, nie mam serca się z nimi rozstawać...hi..hi...na dobre, więc znajdują miejsce w moich pracach.

10 komentarzy:

  1. Czekoladownik jest przecudny, zakładka urocza:)
    Szczęśliwego 2013-tego życzę,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ścinkowe prace! Zakładki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace - bardzo mi się podobają !!!

    Dobrego Nowego Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielce smakowity czekoladwonik a zakładka przykuwa uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten czekoladownik :))) Pozdrawiam noworicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te Twoje prace! Obiecuję sobie, że zrobię sobie taką własną akcję w lutym: codziennie jedna karteczka, wyłącznie ze ścinków... Czy się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To może jakaś ścinkowa na luty? Może byłoby więcej chętnych? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mistrzynią w wykorzystywaniu ścinek! Takie prace są pełne uroku i w 100%-ach niepowtarzalne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze ze ścinków wymyślisz coś cudnego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie prace świetne! Cudne obrazki i piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń