sobota, 26 stycznia 2013

Wyzwaniowo

Dziś chciałabym zaprosić Was do wspólnej zabawy, o ile jeszcze nic w tym zakresie nie przygotowaliście. Wyzwania zarówno w Scrap Ścinkach, jak i w CraftyMoly trwają jeszcze dni kilka i zachęcają fajnymi nagrodami!
Zapraszam bardzo serdecznie!
Mój ścinkowy kwiatek dla Scrap Ścinek prezentuje się tak:
Natomiast w CraftyMoly mamy zabawę z mapką:
Trzymając się jej i schematu zrobiłam pamiętnik:
Mój synuś kupił kalendarz zdzierak i zażyczył sobie,żeby wisiał u niego w pokoju. Wykorzystałam jedną z tekturek ze sklepu CraftyMoly i zrobiłam mu mediową bazę. Kalendarz ma świetne sentencje...super jest! Oto jedna z nich:
"Najlepszą wagą do ważenia przyjaźni jest nieszczęście" Plutarch
Prawda!

1 komentarz:

  1. Śliczne prace, bardzo podoba mi się kwiat na kartce-cudeńko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń