niedziela, 5 września 2010

Karteluchy



Brałam udział w fajnej zabawie u Oli w Wymiance urodzinowej. Prezencik, który dostałam, pokazywałam kilka dni temu, ja wysłałam swoją niespodziankę jakiś czas temu i niestety nie mam żadnej wiadomości czy adresatka otrzymała niespodziewajkę czy też nie , i trochę się martwię. Całe szczęście mam potwierdzenie nadania, więc w razie czego będę interweniować na poczcie. Zresztą ja też czekam na przesyłki, które do mnie nie dotarły, ale niestety nie wiem czy wysyłająca ma jakiś dowód nadania, bo można wtedy zadziałać. Ach...nasza kochana PP!!! Nie znoszę takich sytuacji..brrrry! Teraz pokażę karteluchy (jedna z zakładką), które trafiły do miejsc przeznaczenia i mam nadzieję, że sprawiły radość adresatkom.

5 komentarzy:

  1. Cudne są :) Na pewno adresatki są zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i mam nadzieję,że adresatki są zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z zakładką bardzo mi się podoba. Tiulowy kwiatek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!!! Bardzo mi miło, że dołączyłaś do moich obserwaczy :)) I dziękuję za miłe słowa. Mogę się tylko odwdzięczyć, bo twój decoupage i biżuteria są CUDOWNE!!!!! Są to dwie rzeczy, których chciałabym sie nauczyć, ale brakuje mi czasu i odwagi :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń