poniedziałek, 27 grudnia 2010

I po Świętach

Kochane Moje, dziękuję za życzenia wszelakie!!! Teraz troszkę się chwalę!
Krótko przed Świętami dostałam niezwykły,śliczny pakuneczek. Pakuneczek tak cudowny,że aż nie mogłam go rozpakować. Tak się nim zachwyciłam,że karteczki za bardzo nie widać, która również jest śliczna. Delektowałam się opakowaniem do wieczora by zajrzeć do środka. A w środku był piękny wisior - naszyjnik. Cudo po prostu. Nie mogę się nim nacieszyć do dziś!!! To prezent od Tukary, która ma naprawdę złote ręce! Dziękuję Ci bardzo, bardzo!!!


Ten piękny prezent dostałam od Oli. Kochana, o tym już wiesz, zrobiłaś mi olbrzymią niespodziankę.I jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, ściskam i całuję. Szalenie przyjemnie jest dostawać takie super niespodziewajki. Aleksandra w tym prześlicznym pudełku umieściła pierniczki, które pozwolę sobie pokazać oczywiście wkrótce, bo teraz musiałam na szybko pochwalić się wszystkim po troszku. Prace Oli są niezwykle subtelne, delikatne...cudeńka po prostu!

Ta cudowna karteczka przyleciała od Justyny. Dziękuję Ci raz jeszcze!


Piękna niespodziewana karteczka od Moniki.Kochana ściskam Cię z całego serca!

Prześliczna Karteczka, która przyleciała od Kariny. Dziękuję Ci Kochana!!!

Wieczór Wigilijny i moje pocieszki przy choince! Tym razem pod choinką znalazły się prezenty tylko dla dzieci. Zrezygnowaliśmy z upominków dla dorosłych...chyba powoli wszystkim zabrakło pomysłów na niespodzianki.

9 komentarzy:

  1. Cudowności dostałaś :)
    Cieszę się że mój skromny prezent przypadł Ci/Wam do gustu :)
    Niech cieszy oczy a pierniczki niech smakują na zdrowie. :)

    Ściskam cieplutko i buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takich prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne prezenty i karteczki.
    Powiem szczerze, że ja tez mam coraz większy problem z wyborem prezentów...dla rodziców niespodzianki dopiero szykuję :O)
    Będą spóźnione ale od serca :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pięknych podarków dostałaś!
    Fajne świąteczne zdjęcie pokazujesz :-) Ale muszę Ci powiedzieć, ze choć "stara baba" jestem, to mam duże zapotrzebowanie na dostawanie prezentów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochane! Tak, też lubię prezenty, ale jakoś tak się narobiło, że tylko dzieci są teraz obdarowywane u nas...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś cudeńka, a choinka imponujaca. U nas też prezenty były tylko dla dzieci (i wszyscy obecni zgodnie orzekli, ze przecież tylko one wierzą jeszcze w św. Mikołaja ;) )
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,,,a ja dopiero dzisiaj ;).Ciesze sie ,ze moglam sprawic ci przyjemnosc!Bardzo pieknie u ciebie.

    OdpowiedzUsuń