wtorek, 28 grudnia 2010

Posłusznie donoszę...

Donoszę,że tuż przed Świętami dotarła do mnie wędrująca książka - wygrane candy u Bewix. Książka w niedzielę będzie już gotowa do Waszej dyspozycji. Świetna lektura, więc zapraszam 1 bądź 2 stycznia. Książka jest przechodnia zaznaczam, ale warto brać udział w zabawie. Po pierwsze jest niezwykła, po drugie...oprócz książki dostałam zakładkę,full przydasi i piękne ozdoby, których nie ma na zdjęciu. Zawisły na choince, ale wyroby Bewix możecie podziwiać na jej blogu. Oczywiście, ja również przygotuję niespodzianki...ależ się rozpisałam...zapraszam zatem już niebawem na kolejne książkowe candy. Candy nieksiążkowe też przygotowuję, ale to jeszcze potrwa trochę.

10 komentarzy:

  1. A ja juz chciałam pytać, gdzie jest Tulan?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba pomysł, ciekawa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...zapowiada się ciekawa książka :) Będzie trzeba spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że książka tak się podoba:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym ją też przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka jest rewelacyjna! Właśnie idę czytać ...takie spore grono słuchaczy ;-)), a ja to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za ciepłe słowa, dodały otuchy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to z ciekawoscia czekam na Twoje candy.
    Dziekuje slicznie za karteczke.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł z tą wędrującą książką. Chętnie bym poczytała;))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Edi bardzo dziekujemy za wspólna zabawę:) jest mi bardzo miło że do Nas zagościłaś, mam nadzieję że jeszcze nas odwiedzisz :)
    A już nie długo rozpoczniemy jeszcze jadą zabawę więc zapraszamy do śledzenia :)

    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń