czwartek, 30 grudnia 2010

Wymianka szufladowa

Wzięłam udział w serduszkowej wymiance w Szufladzie. Byłam w parze z Sylwią, blogową Sylwerado, od której otrzymałam cudownej urody materiałowe serca. Powiem szczerze, że oglądając na blogach takie cudeńka, sama chciałam takie mieć i mam. Oto one:

Piękne są, prawda? Jestem zachwycona!!! Dziękuję Ci Kochana raz jeszcze.Przygotowałam dla nich taki wieszaczek, a raczej wykombinuję dla nich jakiś retro...a teraz wiszą na takim:


A ja przygotowałam coś takiego:





Jeszcze pochwalę się,że mój wieszak powitalny został doceniony w konkursie Scrapujących Polek i dostałam piękne papiery & dodatki "Śnieżny poranek" od sponsora: Sklepiku na strychu.

11 komentarzy:

  1. Doceniono Cię, bo śliczne rzeczy robisz;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w wymiance właśnie z Tobą:-)
    Twoje serca są przepiękne i bardzo, ale to bardzo w moim guście!!! Dziękuję.
    Nie dziwię się, ze wieszak powitalny zdobył uznanie, bo był naprawdę super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. serducha materiałowe cudowne, żałuję, że tym razem nie załapałam. Szablony na twoich sercach przecudowne, a motyw damy bardzo bliski mojemu serduchowi

    OdpowiedzUsuń
  4. wieszaczek jest przepiękny, więc nie dziwię się, że wygrał ( a po cichu powiem, że miałam nadzieję, że wygra:)) gratulacje Edytko :)))) i dużo spokoju i twórczej weny na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I te darowane i te otrzymane prezenty są przepiękne!
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne serduchowe wymianki! i gratuluję wyróżnienia na Scrapujących Polkach!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serduchowa wymianka :)
    A za Twój wieszaczek trzymałam kciuki i liczyłam na to ze wygra :)
    Teraz czekam na aranżację prac z nowych papierów :)
    Buziaki posyłam i życzę moc szczęścia na Nowy Rok :* Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy dostałaś i piękne rzeczy przygotowałaś w prezencie:)
    Wcale się nie dziwię, że wieszak powitalny został doceniony:)
    Edi, dziękuję za życzenia:) Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze oraz gigantycznej weny przez cały kolejny rok:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Edi słoneczko, następny bedzie lepszy. Kup kupon, zagraj w ruletkę, otwórz sklepik, na pewno bedzie super.
    Buziolki w noch, a Twoje dziełka sa prze prze więc docenienie Ci się nalezy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne serducha "na takim wieszaczku" prezentuja sie znakomicie,a Twoje "cos takiego" to mistrzostwow papierowaniu.Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serducha super:)
    Gratuluję wyróżnienia i super papierków.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń