czwartek, 9 grudnia 2010

Zimowo





Dziś nas zasypało. Tutaj na obrzeżach Szczecina zrobiło się śnieżnie biało, ale też zimno jak diabli. Na niebie wiszą ciężkie chmury. A ja kocham słońce, ciepło... Nie wiem jak przetrzymam ten zimny okres. Co roku to powtarzam i jakoś wytrzymuję...chociaż po ostatniej zimie boję się,że i tym razem potrwa tak długo.

Nie wiem czy wszyscy znacie, ale ja od dawna podziwiam prace naszej blogowej koleżanki Atteo. Jeżeli nie znacie jej prac, w co nie wierzę, to musicie koniecznie odwiedzić jej blog. W każdym razie pokochałam jej rumaczki morskie tak bardzo,że w końcu musiałam sobie jednego kupić.
Otrzymałam cudo wraz przepięknym gratisem - kolczykami.W efekcie jeszcze bardziej zakochałam się w jej pracach.Dziękuję Ci pięknie Kochana raz jeszcze z całego serca.

A na koniec ATeCiak bombowy.Pobawiłam się kredkami i klejem.Zrobiony na wyzwanie Scrapujących Polek.

5 komentarzy:

  1. u mnie od dawna już takie śnieżne pejzaże i zdecydowanie więcej śniegu:))lubię cieszyć oczy takimi zimowymi widoczkami ale zdecydowanie bardziej też wolę ciepełko:))przesyłka bardzo fajna:))Atc baaaaardzo sympatyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zima u Ciebie wygląda zupełnie jak widok z mojego okna :)
    Właśnie skończyliśmy odśnieżać podwórko...dwie godziny. A znowu pada...więc jutro powtórka z rozrywki :) Lubię zimę, tylko to odśnieżanie już mnie drażni, a to dopiero początek :)
    Piękny ten konik morski w wykonaniu Atteo.
    No i pięknego ATCiaka zrobiłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna znaleść wiele ciekawych podpowiedzi na twoim blogu a i czerpac inspiracje oj bede cie częsciej podgladać w poszukiwaniu natchnienia pozdrawiam i zapraszam w koronkowe progi
    http://szydelkowekoronki.blog.onet.pl albo jak lubisz dzianinki to na nasz dzianinowy blog
    http://www.szydelkowekoronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zasniezony szczecin. Chmm lubiłam, zwłaszcza okolice głebokiego.
    Buziole w noch, ja ide się dalej szokować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę ukrywać, że aż się rumienię od tych komplementów. I bardzo się cieszę, że konik się spodobał na żywo:)
    Zimę macie przepiękną pod Szczecinem:)U nas brejowato. Ale właśnie zaczyna padać śnieg więc może trochę to czarne "fuj" przykryje.
    Kartka bombowa;)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń