wtorek, 14 grudnia 2010

Wyzwanie i Sprytek





Dnia pewno zobaczyłam na blogu Br0mby psiura i się zakochałam, i zamówiłam go z myślą o tym,że zrobię prezent osobie,która ma żywego takiego samego Spryciarza. Teraz zrobię jej niespodziankę, będzie miała miniaturkę na biurko do pracy. Popatrzcie jaki słodki. Przygotowałam mu specjalne opakowanie. Oczywiście na wyzwanie Scrapujących Polek.Do pudełka na prezent miał być wykorzystany papier pakowy i te złote dodatki- gwiazda, serce i brzeg to stary papier świąteczny...lekko wygnieciony już ;-)).

11 komentarzy:

  1. Prezent super, a pudełko cudne i bardzo delikatne, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowanie, psiak słodziutki. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo świąteczne opakowanie dla sympatycznego psiurka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek przesymaptyczny - jamnik czy doberman?
    A pudełeczko śliczne! No i dziękuję za głos oddany na mój nieszczęsny wieszak...

    OdpowiedzUsuń
  5. sve je preslatko:))....divna kutija:))...
    M...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytek jest super :-) A opakowanie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy psiuro, ide zobaczyc czy sa tez inne rasy.
    Pudło fajowe.
    buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rasa mieszana;)...."pieska".
    Kolejne cudo stworzone przez ciebie...piekne jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie prezentu w Twoim wykonaniu to mistrzostwo :) A piesek bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń