czwartek, 17 maja 2012

Mapka

Obok mapki #5 w Scrap Map nie można przejść obojętnie. Jest świetna i zamierzam ją wykorzystać jeszcze nie raz:-)).A moja kartelucha wygląda tak:
Zrobiłam jeszcze błękitną rameczkę na wyzwanie Scrap Pasji.Niestety, nie mam żadnego odpowiedniego zdjęcia do tej rameczki, więc umieściłam zdjęcie mojego syna sprzed lat:-)) kilku.
Wykorzystałam między innymi papier - Zestaw papierów 30,5 x 30,5 Birdsong, którego już nie widzę w sklepie oraz ten wykrojnik. Ramkę dodatkowo ostemplowałam, potuszowałam itd.

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) kartka cudna i te guziczki...mrrr :)
    A ramka - no, no :) Zdolniacho Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rameczka,,a Mati jest swietny ,,Kasienka podobna do bratka.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie działasz ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cydeńka, ciekawe obie prace :)

    OdpowiedzUsuń